Ezért Tartuffe ez az ország...

Balfasz Magyarok

Balfasz Magyarok

Botrány! Hogy kitudódott!

2014. október 20. - Legvidámabb Balfasz

Az adóhivatal elnökasszonya? Az étolaj áfájáért cserébe? Jézusmária! Egy kis darabka világ omlott össze bennem!... Ugye nem kell mondanom, hogy mennyire balfaszság, ha valaki csak most döbben rá arra, hogy valami nagyon-nagyon-nagyon-nagyon nem kóser a magyar adóhivatallal?

Kedves tudatlan magyarok, de most tényleg, mi a faszt gondoltatok? Csak azért, mert az a szerencsétlen Horváth András nem annyira nagy dumás mint a Lázár, és a zöld dossziéjával pont annyira volt snájdig, mint egy matekszakkörös az iskolabálon, akkor már nem is kellett komolyan venni a mondókáját? Azért mert csóró szemüveges, és megbicsaklik a nyelve nagy nyilvánosság előtt, akkor már nem is lehet hiteles? De ha az amerikaiak mondják, hogy az adóhivatalban csalók vannak, akkor komolyan vesszük?

Á fenét. Az amerikaiakat fogjuk utálni ezért. Jöhet az újabb fejezet a szabadságharcos képeskönyvben.

Adott egy nép, amelyikről minden évben lehúzzák a drága bundáját, mégis véres csíkot hagyva maga után, önszántából kúszik a bunkókhoz. Nosza, raboljatok ki minket idén is! Emeljetek meg még valamit!

Nem várom én el, hogy forradalom legyen, vagy engedetlenségi mozgalom. Á, naivság lenne.

De mondjuk lehetne azért bennünk tartás, néha!

Ott vannak például azok a kiváló épületek a Pólus Centertől még egy 300 méterrel kifele. Többségében kínaiak árulnak benne dolgokat. 10-ből 9 holmi annyira gány, hogy jóérzésű ember a hajléktalanok számára szervezett gyűjtésre sem adna belőlük. A szorgosok meg ott árulják ezeket. Életvitelszerűen. A kulturális különbségük árnyékában. A meg nem értett kisebbség. Számla, igazolás, munkaszerződés, MINDEN nélkül! És lassan tízéves lesz az a pláza. Érted, ugye? Nem egy mobilsátor, amit elköltöztetnek, ha jönnek a fináncok, fenét! Oda van betonozva, bazmeg! Néha kimennek, ingatják a fejüket, kiosztanak mondjuk 25 millió forint büntetést, ami már délutánra befolyik újra. Kiadnak róla közleményt, a magyar meg örvendezik, hogy „ez az, lecsaptak rájuk!” Aztán hazafele a feldúlt és frusztrált kínai vállalkozók felborulnak félmilliárd forint cash-sel. Veszélyes üzem. Kimennek az esethez a rendőrök, segítenek visszarakni a szatyorba, ’stét kívánok, óvatosan hazafele!

De hogy a faszban van az, hogy másnap ugyanúgy kinyit az a hely, és ugyanúgy tele a parkoló? Hogy? Miért nem veszi senki a bátorságot arra, hogy kimondja, kedves gyerekek, eddig járt a korsó a kútra, mi most ezt a ti kutatokat teleszarjuk és lelakatoljuk, lehet keresni valami szabályos vállalkozást.

Olyan, mintha valaki nyitna egy autószalont, és villogó neon transzparenssel hirdetné, hogy „kilométeróra visszatekerés, megvárható”, youtube videoval, meg főműsoridőben, kuponokkal.

Mondja valaki mindennek tudatában őszintén az arcomba azt, hogy a NAV nem megvesztegethető.

Nem haragszom én a kínaiakra, ők csinálják jól, ha ez nekünk így belefér, akkor ezt kell csinálni. Ahogy nem haragszom én a talpas fináncokra sem, hiszen féltik az állásukat, biztos vannak köztük olyanok, akik néha próbálnak szemben pisilni a széllel, csak aztán nem megy, akkor vagy besimulnak, vagy kilépnek.

A körforgalmas posztnál is megkaptam privát levélben, hogy mit basztatom a belügyeseket, nem tehetnek azok semmit, ilyen a nép.

Akkor legyünk demagógok, de úgy rendesen, bő nyállal. 20 milliárd forint, ennyi nagyjából az éves terv közúti büntetésből a rendőrség tételsorán. Ezt ha elosztom saccra 1 millió autóssal, akkor azért ugye szabad kétségbeesnem? Egy második kötelező biztosítás. Na most, éveken át ugye az volt, hogy azért jó ez a szigor, mert csökkennek a balesetek, és rend lesz. Évről évre vettek még traffipaxot, százat, ezeret! Felvettek még kétezer rendőrt! Vajon akkor 2013-ban miért indult mégis növekedésnek ismét a balesetek száma, különös tekintettel a halálos balesetekre? Lehet, hogy még sincs ennyire direkt összefüggés? Lehet, hogy a benzinár jobban hatott a forgalom csökkenésén keresztül a balesetek visszaesésére? Lehet, hogy a túlsarcolt gépkocsi tulajdonosok a kocsik műszaki színvonalát nem tudják fenntartani, mert a családi büdzsé ezen része elmegy nyílegyenes szakaszokon kint felejtett tiltótáblák árnyékában szolgáló traffipaxokra? Láttál már ilyen rendőrautót mostanában? Elmondom mi van: a hátsó ülésen ül két srác, és nyomják a pontevő kígyót a mobilon. Pont mint egy biztonsági őr az OTP-ben. Ja és ha tök szabályosan autózol, őket akkor is fizeted.

De sosem terem ott senki, ha jobbról előz a bátorcsávó, ha satufékkel éred utol a ködben lámpa nélkül araszoló kisteherautót, ha elhasalsz mocival az Andrássyn mert eléd lépett a turista, ha cetli nélkül lép le a néni miután megállapította, hogy biztos lesz pénzed az általa letolatott lökhárítódat kijavítani. Ilyen esetekben nincs rendőr. És nem lesz rendőr, ha feltörték a lakásod, ellopták a fűnyíród, megették a nagymamád. Mert a srácok terepen vannak, és kistürelmed.

Nem akarok én általánosítani, biztos mindenki le van terhelve, el van fáradva, nincsen megfizetve, ki van zsákmányolva… sok kicsi áldozatai vagyunk mi a körülményeknek, senki sem felelős, a szemét amerikaiak keltik csak rossz hírünket.

Ha téged is lever a víz polgártársaidtól, akkor rajongj minket!

A bejegyzés trackback címe:

https://balfaszmagyarok.blog.hu/api/trackback/id/tr1006811583

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Felelősségáthárító állam, felelősségmentes politika 2014.10.21. 16:55:15

Gyakran beszélünk manapság az állam szerepéről, méretéről és hatékonyságáról, a gazdasági ciklusokhoz igazodva is folynak a viták, és alig képzelhető el olyan kormányváltás bármely demokráciában is, ahol ez ne lenne téma. E viták magyar verziójában szó...

Trackback: Kedves jobbosok, ezen azért gondolkodjatok el 2014.10.21. 12:28:01

Orbán ideges, és van is miért: ez a beutazás-ügy egyre kínosabbá válik Magyarország számára. Egyre cikibb társaságba kerülünk, miközben a jobb klubokban már nem szívesen látnak minket.  Adják ki a bizonyítékaikat az amerikaiak, különben nem tudjuk k...

Trackback: Kamu független igazságügyi szakértői trükkel is lop a Tigáz 2014.10.21. 10:31:12

  Hasonló csalássorozat zajlik a gázszolgáltatóknál is, mint a hazai bankoknál az úgynevezett devizahitelezésnél.  Hibás termék a gázóra is és a gázszolgáltatók által megrendelt és fizetett igazságügyi szakértői vizsgálatok úgyszintén hibásak. Az álta...

Trackback: Orbán, az új Horthy 2014.10.21. 09:01:05

Bontsunk pezsgőt! A ballibeknek igazuk lett. Ez ritka alkalom, mert szinte mindig tévednek, de ezúttal ténylegigazuk lett. Persze nem pont úgy, ahogy ezt ők elgondolták, de ez most mellékkörülmény. Szóval ünnepeljünk! Az Orbán és Horthy közti párhuzam...

Trackback: Botrány! Hogy kitudódott! 2014.10.20. 20:00:01

Ugye nem kell mondanom, hogy mennyire balfaszság, ha valaki csak most döbben rá arra, hogy valami nagyon-nagyon-nagyon-nagyon nem kóser a magyar adóhivatallal?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.20. 19:59:50

" Horváth András nem annyira nagy dumás mint a Lázár, és a zöld dossziéjával pont annyira volt snájdig, mint egy matekszakkörös az iskolabálon, akkor már nem is kellett komolyan venni a mondókáját?"

Nem kellett azt már sehogyan sem venni, azt mindenki tudta-sejtette, hogy mindenki benne van valami nagy buliban, mert ennyi adóból egy ország ilyen szarul nem működik. A kérdés max. az volt, hogy étolaj? Benzin? Plüssmaci-maffia? Vagy mi egyéb?

bunk0 2014.10.20. 20:09:35

most elképzelem hogy mi történne ha indítanék egy blogot azzal a címmel hogy "balfaszzsidók" vagy "balfaszcigányok" ...

Legvidámabb Balfasz 2014.10.20. 22:08:44

@bunk0: Elmondom mi lenne. Nem olvasná senki.

cenzuratroll bosszanto 2014.10.21. 08:39:00

Amíg a normális magyar (az a néhány tíz, száz darab) a bűnöst ítéli el, az igaz nemzeti magyar meg a bűnöst élteti (és ezekből jön össze orbán tömegbázisa) addig nem lesz változás.

micsoda? 2014.10.21. 08:39:53

Régen olvastam már ennyire igazat kis hazánk" belügyéről" Már csak azon gondolkodom, hogy a kimondott igazságot erősíti, vagy gyengíti a gyakori "népi szólás" :)

bigmax 2014.10.21. 08:44:53

@cenzuratroll bosszanto: igazság amit írsz de hiszem ,hogy van ezer normális magyar . :)

Nzoltan 2014.10.21. 08:47:55

Én azt nemértem, miért pont az amiknál szakdt el a cérna.
Ott is mindenki nyíltan korrumpál. Ja, nem. Lobbizik.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 09:03:14

@cenzuratroll bosszanto:
Mondod ezt úgy, mintha anno az apeh-ről nem tudta volna ugyanezt mindenki, vagy épp a a józsefvárosi piacon nem az ment volna 20 évig sokkal durvábban, mint az említett áruházban. Tehát teljesen felesleges itt külön kiemelni a fityeszt, sajnos ez nem pártpolitika függvénye.
Az más kérdés, hogy vajon miért olyan töketlenek a magyarok, hogy csak azért is adtak repetát anno az alkalmatlan maszop-szadesz brigádnak, és most a szintén teljesen alkalmatlan mutyizós fityesznek?

Amúgy meg az említett centerben vásárlás önmagában nem ördögtől való dolog, mostanában már képesek nav-os pénztárgéppel is számlát adni, ha vásárol az ember. Ráadásul azt sem szabad elfelejteni, hogy sok embernek igenis problémát okoz, hogy ugyanaz a hulladék máshol ötször annyiba kerül, mert valamelyik menő gyártó rányomtatott egy logót is (hozzáteszem valószínűleg pont ugyanabban a gyárban, ugyanarra a termékre, ami a szerző szerint hulladék).

Mérnork 2014.10.21. 09:06:45

@cenzuratroll bosszanto:
Nem élteti a bűnöst, csak a saját zsebét nézi.
Pl.: jelen esetben a Sparban (mer általában ott veszek) 420-440 Ft a Bunge által gyártott Vénusz étolaj litere, a saját állításuk szerint az utolsó fillérig befizetett áfával. Kb. 100 Ft-al olcsóbb a Spar saját márkás étolaja, 100-150-el a mindenféle összevissza márkájú (román, lengyel, szlovák) akciós étolajak., amik a Bunge szerint azért ilyen olcsóak, mert nem fizetnek áfát.
Nyilván mindenki attól lenne boldogabb, ha ezek is befizetnék az áfát, és nem attól, hogy tud olcsóbban vásárolni....;-)

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.10.21. 09:07:01

Oké higgyünk Horváth Andrásnak:

Ön tíz évet töltött a szakmában. A témában készült tanulmányában azt írja, hogy 2007-től kezdődően romlott nagyot a helyzet az ellenőrzésekben. Mi történt akkor?

A hivatalt 2007-ben Gyurcsány Ferencék alatt átszervezték, ekkor kerültek a megyei igazgatóságok fölé a régiós igazgatóságok. A régióknál és a kiemelt adózók igazgatóságán kerültek gyenge vezetők a hivatalba. De ebben az esetben az általánosítással azért vigyáznék, mert én főleg a közép-magyarországi területet ismerem, így most inkább csak erről beszélek. Itt főosztály- és osztályvezetőket rúgtak ki. Voltak jogos elbocsátások is, de az új vezetők körében hatalmas kontraszelekció volt. Ezek annyira lerontották a működést, hogy egy nagyobb távozási hullám indult be a hivatalban a következő években. Főleg azokról a területekről távoztak, ahol a kényes ügyek jöttek szembe sorozatban.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.21. 09:10:38

Kicsit csapongó, de remek írás. És érdemes lesz olvasni a narancstrollok reakcióit is. Ugyebár most az a párkommüniké, hogy bagatellizálni kell, illetve szidni az amerikaiakat. @Nzoltan: nevű kiváló kommentelő már el is kezdte.

Eközben azért Viktor állítólag ideges, pedig a sztorit a túlpörgött szoponc Napi Gazdaság robbantotta ki, szép öngólt belőve a kapuba. Szóval kíváncsi vagyok a narancs-nyalonc álláspontra. Lökjétek srácok, hadd röhögjek!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.21. 09:14:15

@Trompf: És? Ezzel most mire akarsz rávilágítani? Hogy "gyurcsányahibás"? Ezt már tudjuk, a fidesz túlhatalmáért is "gyurcsányahibás". Azért főleg. Szóval akinek a fidesz szimpi, annak inkább "gyurcsányamegváltó". Viszont 5 év teljhatalmú kormányzás után, ami alatt bármit lehetett volna alakítani a NAV-on is, egy aktuális témával kapcsolatban "gyurcsányahibás"-ozni... normális vagy? Én biztosan nem alkalmaználak bérkommentelőnek.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 09:15:28

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:
Az, hogy az USA-t szidni kell, teljesen független ettől az ügytől. Igen, az USA-t szidni kell, mert olyan következetes, hogy a seggét kinyalja pl. a nyilván full korrupciómentes szaúdi hatalmasságoknak, akik vidáman jöhetnek-mehetnek bárhová, de amennyiben valahol épp a belpolitikába kíván beavatkozni, rögtön előjön az érzékenysége.
Még egyszer: NEM az a baj, hogy szóltak, meg, hogy kiderül az, amit amúgy mindenki sejt, hanem az, hogy ezt KIZÁRÓLAG egyéb aktuálpolitikai okokból tették. Eddig nem volt korrupt az adóhivatal?

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 09:18:59

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:
Igen, a maszop-szadesz IS hibás. Ráadásul sok fityeszes teljes joggal háborog azon, hogy vajon a hátálmas'USA-nak, hogy nem tűnt fel az előző 20 évben, hogy valami nem oké? Netán aktuálpolitikai okai vannak a mostani érzékenységnek?
A kettős mérce gusztustalan, és elítélendő dolog. Igen, még akkor is, ha amúgy - mint ezt nyilván sokan sejtjük (de a választások alapján sajnos nem elegen) - a teljes vezérkar, hogy is mondjam korrupciógyanús.

bigmax 2014.10.21. 09:22:33

@Muad\\\'Dib: ne szidd az USA-t hanem győzd le.Ja ,hogy csak a pofázásban vagy nagy.

bigmax 2014.10.21. 09:25:55

@Trompf: Azt tudhatnád ,hogy horváth fideszes volt és ezért fordult az orbán gazdádhoz ,hogy csináljon valamit.Na pont annyit csinált mint a fleto......semmit.

Gazz 2014.10.21. 09:25:56

@bunk0: Látom, sikerült megragadnod a cikk lényegét...

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 09:26:50

@bigmax:
WTF!
Nem is értem ezt a baromságot. Mi az, hogy győzzem le? Senkit nem akarok legyőzni arrafelé. Remek embereket ismertem meg, akik amerikai cégeket képviselnek. Jóindulatúak, kedvesek, és nagyszerű üzletemberek. Ettől még teljes nyugalommal kritizálhatom az ordenáré külpoitikájukat, meg a militarista rendősrségüket, és imperializmusukat. A kettő mióta függ össze? Amúgy pedig nem nekem kell ellenállnom az USA nyomulásának, hanem az EU-nak, amiben én maximum annyiban tudokk segíteni, hogy alkalmas embereket küldök Brüsszelbe politizálni.

Peterpapo 2014.10.21. 09:27:38

@bunk0:

Miért indítanál olyat? Magyarországon vagyunk és nem Zsidó-, vagy Cigányországban. Akik itt élnek, azok mind magyarok. És ha már mégis különbséget szeretnél tenni rasszista módon, akkor, azok, akik megeszik ennek a mocskos, szemét kormány hazugságait, mind magyarnak tartják magukat.

Macropus Rufus 2014.10.21. 09:29:14

az egészben az a leggázabb, hogy a NAV sumákolására egy másik ország hívja fel a figyelmet.
Az, hogy a felhívás és így zajlott köszönhetik maguknak ui ha minden igaz volt feljelentés az amerikai cég részéről adó csalás miatt, amit le is állítottak. Ezek után fordultak ehhez a megoldáshoz. Mert ugye a Horváth dossziéjában már majd egy éve ott figyel enneg az amcsi cégnek a neve. Tehát ez nem tegnap kezdődött.
Ahogy a Hofi mondta "Nem akkor ment bele amikor kijött belőle"

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 09:33:01

@Peterpapo:
Bár szerintem semmi baj nincs a blog címével (felesleges túlérzékenynek lenni az internet korában), de megjegyzem, hogy az érvelésed pocsék. A közösség tagjai elleni uszítás nem ismer különbséget aszerint, hogy milyen országban vagy, esetleg, hogy a többség ellen követed el, vagy a kisebbség ellen..

csak egy néző 2014.10.21. 09:33:02

Anno a tv székházat felgyújtó igaz hazafi csőcselék, gondolom, most továbbképzésen van Kínában és azért nem "tüntet" ez ellen a becsületes kormány ellen.

index.hu/tech/2014/10/2...

Szinte látom magam előtt, ahogy Viktor és a szűkebb baráti társasága a térdét csapkodva röhög az amcsik viccén, ahogy Arogán négyzetméter Tonyó tudta mondani a TV-ben.
Azért gondolom Vida "navasszony" hivatalában egy két versenyző, most izzad, mint Bayer Zsóti a buzilobbi közgyűlésén.

www.bkik.hu/hir/7816-Kiderult-a-NAV-elnokhelyettes-csaladja-egy-kinai-plaza-tulajdonosaval-uzletel

Ja és Viktorunk meg van lepődve, mert ő semmiről sem tudott.
Vajon miért nem vagyok meglepve?

bigmax 2014.10.21. 09:38:26

@Muad\\\'Dib: mit nem értesz a legyőzésen?Győzd le és akkor majd te diktálhatsz az USA-nak.(Az ,hogy az ismerős amcsijaid milyenek mióta határozza meg az Usa politikáját?Melyik ország átlag polgára ekvivalens az adott ország vezetőivel és azok politikájával? )
Az USA egy külső tényező ,se több se kevesebb de mivel ők irányítják a világot ezért a szavuk fontosabb mint egyéb külső tényezőké.Szállj le a döglött lovadról ,mert bűzlik már szegény pára....

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 09:44:59

@bigmax:
i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/015/orly.jpg
Miért probléma, hogy kritizálom, amit kritizálni kell? Mert nem tudom legyőzni? OMFG! Most komolyan? Akkor Észak-Koreát se kritizáljam meg az ISIS-t se, mert aligha valószínű, hogy mi győzzük le bármelyiket is?

bigmax 2014.10.21. 09:54:46

@Muad\\\'Dib: te kritizáld a saját fajtád ,a magyarokat ,mert hozzájuk van közöd.Ha majd a magyaroknál már nem lesz semmi gond és probléma és kinövik magukat gazdasági és politikai tényezővé akkor majd lehet pofázni mások hibáiról is.Na de addig ?
IS és kim is a bögyödbe van ?Menj rambo és szabadítsd fel a világ elnyomottjait.
Ja ,hogy a cselekvésig azért nem mennél el ,csak a pofázásig támogatod a nyomorultakat.....

high up! 2014.10.21. 09:55:08

A nagy magyar Összefogás:

A NAV nem basztatja a kormány politkust, hogy honnan szedte a 100 millióit a Luxus villáira, Luxus birtokaira, cserébe a kormány nem basztatja a NAV-ot, hogy mennyit harácsolnak össze saját zsebre az Áfa csalóktól és adó elkerülőktől hallgatási díj címén.

A netto 120 ezren tengődő Átlaghülyemagyar meg még lelkesedik is ezekért a gengszterekért. Nekünknepofázzonsenki!

FOLYTASSUK!

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 09:56:52

@bigmax:
Mondj egy példát a világban, ahol már semmi gond nincs! A te agyhalott logikád szerint a világon senki, semmiről nem mondhatna véleményt, ami nem a saját országában történik.

bigmax 2014.10.21. 10:01:45

@Muad\\\'Dib: igen aki nem egy bites mint te meg a barom fajtád az neked mind agyhalott.Talán ha az iskolában megtanítottak volna téged és a fajtád gondolkodni akkor tudnád ,hogy ki és mikor kritizálhat másokat a hibáik miatt.Az amcsijaid nem tanították meg az ők legfontosabb tapasztalatukat?A szemed a labdán legyen!Mond ez neked valamit , vagy ezt is magyarázzam el ?

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 10:03:54

@bigmax:
Mesélj, kinek van joga a te szabad világodban kritizálni?
Amúgy milyen az az "egy bites", kedves egybites. Egy ember, akinek bitjei vannak?

Peterpapo 2014.10.21. 10:08:44

@Muad\\\'Dib:

Nincs ebben semmi uszítás. A rendszerváltás óta ez megy Magyarországon és a pórnép hallgat és nem tesz semmit ezek ellen. A pórnép pedig magyar. Nem szlovák, nem bantu, nem német, nem spanyol, stb. Magyar. Az hogy ezen belül milyen vallású, vagy melyik etnikumhoz tartozik nem releváns. Magyar, mert magyar állampolgár.

bigmax 2014.10.21. 10:16:59

@Muad\\\'Dib: Na jön a nyelvtan ha nincs érved?Nekem a bit egy mértékegység ,az 1 a mérőszáma így külön kell írni.Van még hova fejlődnöd.....
Ez nem szabad világ kérdése hanem a helyes problémamegoldási stratégia része......bár ezt se hiszem ,hogy fel tudnád fogni.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 10:19:02

@Peterpapo:
Így, ahogy mondod. De alapvetően pont ugyanilyen nyugodtan megcsinálhatná bármelyik általa említett blogot, ha speciel ő úgy gondolná, hogy a bantuk/árják/cigányok/zsidók felelőssége valami en bloc. Vagy, ha az probléma, akkor éppen lehet ez is. Személy szerint én úgy gondolom, ilyeneket tiltani, vagy megbotránkozni rajta, még akkor is hülyeség, ha komplett idiótaságnak tartjuk.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 10:20:06

@bigmax:
Továbbra sem látok érveket, miért is nem kritizálhat bárki szabadon neki nem tetsző dolgokat egy demokratikus jogállamban. EZ ugyanis a demokráciák egyik alapja.

2014.10.21. 10:22:05

Szánalmasan alacsony a színvonala a posztnak, és a kommentfolyam döntő részének is. Nem lepődnék meg, ha ez a hányás is a cseszlovákkém műve lenne. De komolyan, mire jók ezek a blogok? Pénzt tudtommal nem lehet belőlük kiszedni (hacsak nem fizet valami perverz az ilyen szemét írásáért), esetleg a poszter a monitor előtt markolássza a borotvált zacsiját, és arra élvezkedik, hogy mindjárt eléri az ötezret a kattintások száma? Oké, ez is lehet egy hobbi, csak így tovább, de nekem ennyi elég is volt az ezredik olvashatatlan megmondóblogból.

Netuddki. 2014.10.21. 10:22:26

@bigmax: Haggyad ezt a barmot! Fennen hangoztatja, hogy nem fideszes, miközben a hozzászólásai alapján az észjárása nagyon is az...

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 10:24:04

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
Na, megjött a kettes számú észlény. Akinek még nem tűnt fel, hogy minden lehető helyen fikázom a fityeszt és sleppjét...

Netuddki. 2014.10.21. 10:30:24

Nem ez kell a zembereknek!
A zembereknek azt kellene tudni, hogy a világbajnok 27% ÁFA (na mért is ilyen magas?) helyett ha itt csak 15% lenne az ÁFA, cserébe nem lenne korrupt a NAV és mindenkitől be is hajtaná, még úgy is több adó befolyna mint most.
Ugyanis úgy nem lehet csinálni mint a maszop, hogy levisszük 25-ről 20%-ra aztán a NAV marad ugyanolyan korrupt mint volt előtte.

Még mindig azt mondom, hogy a magyar adórendszer gyakorlatilag azoknak készült akik adócsalással versenyelőnyre akarnak szert tenni. Ugyanezt szajkózom évek óta. Ennek egyik tünete csak az USA kitiltósdi, és sajnos nem lesz következménye mert pont az a réteg velejéig korrupt amelyik ezt az egész szemétdombot kitakaríthatná. A mindenkori magyar kormány.

Netuddki. 2014.10.21. 10:32:11

@Muad\\\'Dib: "Na, megjött a kettes számú észlény. Akinek még nem tűnt fel, hogy minden lehető helyen fikázom a fityeszt és sleppjét..."

Muhaha! Szerintem meg te egy ál-nemfideszes vagy...

bigmax 2014.10.21. 10:32:47

@Muad\\\'Dib: egy országon belül kötelező a kritika hisz a közös feladatok legjobb megoldásához nélkülözhetetlen tényező........lenne ha nem hülyék kezében lenne az irányítás.
Sajnálom ha számodra felfoghatatlan ,hogy a magyar mennyire nem világtényező se gazdaságilag se politikailag és ezért mennyire rossz megoldás a bűnbak keresés a valódi megoldás megtalálása helyett.Na persze aki sose tudott semmit megoldani annak marad a pofázás (más nemzetek kritizálása).

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 10:35:04

@bigmax:
Valóban, a magyar közélet kritikája elsődleges. De ez miért zárja ki a nálunk erősebb/jelentősebb országok kritikáját? A kettő miért egymást kizáró tényező?

Peterpapo 2014.10.21. 10:37:01

@Muad\\\'Dib:

Ne haragudj, de nem értem a problémád. Adott egy ember, aki itt él ebben az országban és bassza a csőrét, ami itt folyik. Erről ír egy blogot "Balfasz magyarok" címmel. Erre valaki felveti, hogy mi lenne, ha hasonló címmel írna egy blogot zsidókról , vagy cigányokról. Már ez a felvetés sem teljesen világos, de ráadásul Te az én felfogásomban látod a hibát. Csak úgy pestiesen szólva annyit tudok kérdezni, hogy wtf?

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 10:38:09

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
Szerintem meg a te véleményed nagyjából tökéletesen irreleváns.
Amúgy, olvasgasd:
orulunkvincent.blog.hu/2014/10/13/kiskate_a_magyar_elethez

Én ugyan sajnos hülye módon nem mentem ki innen még, hanem hadakozom a hozzád hasonló birkákkal, meg a fityeszes ostobákkal.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 10:40:09

@Peterpapo:
Csak és kizárólag ezzel van bajom:
"Miért indítanál olyat? Magyarországon vagyunk és nem Zsidó-, vagy Cigányországban..."
Miért ne indíthatna olyat? Ha neki ez a heppje? Legfeljebb - mint írták - majd senki nem olvassa...

Netuddki. 2014.10.21. 10:43:06

@Muad\\\'Dib: Azér' bammeg mert nem ez a téma. A szarkeverés, a figyelem elterelése ócska és ősi fideszes trükk. De hiába magyarázom neked, mert ez az amit egy fideszes nem érthet meg. Vagy csak egyszerűen úgy tesz mint aki nem érti...

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 10:52:01

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
Miért nem téma, ha egyszer az egyik főszereplőről van szó? Az a téma, hogy a nav, meg a kormány korrupciógyanús? Jó reggelt Magyarország! EZ valakinek újdonság ebben a hulladék fostenger országban?!

bigmax 2014.10.21. 10:52:42

@Muad\\\'Dib: ?
A 25 év politikus bohócai akiket beállítottak a színjátékba azok is mindig olyan hibás megoldásokat találtak amivel hosszútávon vesztes lesz a magyar nemzet és a hazánk.(A sok milliárdos lopásukat ne is említsem......)
Számomra nem lényeges ,hogy az USA vagy más nagyhatalom a világban kivel van jóban és kinek az érdekei szerint politizál.Meg van a véleményem nekem is róluk de az nem segít a gondunk megoldásában .Az aki kikiált egy külső ellenséget mint megoldást az sose akarja megoldani a nemzet problémáját csak el akarja rejteni ,hogy hülye ahhoz ,hogy találjon egy jó megoldást.

lGAZI_kovi1970 2014.10.21. 11:00:15

@shitgun: Valószínűleg ugyanaz a pár ember áll ezek mögött a blogok mögött.
Igazából én örülök neki, hogy már csak blogokban és kommentekben tudják kifejezni végtelen gyűlöletüket a végtelen diktatúrában, ahol ugye nincs sajtószabadság, régebben simán lőttek is. Manapság már csak ez maradt nekik. Érdemes megnézni, hogy nagyjából ugyanaz a 10-15 hívő fröcsög minden indexes blogban. Jelentéktelenek, a társadalom megveti őket, de azért tolják.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.10.21. 11:02:03

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:

Nem, ezzel nem azt mondtam.
A poszt azt sugalja, hogy "ezeket" el kéne söpörni, valami forradalom szerűséggel.

Ez eddig rendben is lenne, ha lenne alternatíva, aki nem volt aktív részese az ÁFA csalásoknak pl.

Mert Horváth szeirnt, aki ugye mindig igazat mond, Gyurcsányék az MSZP-vel verték szét az APEH-ot, és alattuk kezdődött nagyban az ÁFA csalások történelme.

Szóval kit javasolnál, aki alatt nem lesz ÁFA csalás, az a szerény kérdésem ?

Nzoltan 2014.10.21. 11:02:14

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Hát, te hülye vagy b+.
Aki nem csápol nektek, annak nem lehetnek önálló gondolatai, az szerintetek csak fideszes lehet.
Gratulálok.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.10.21. 11:03:49

@lGAZI_kovi1970:

Igaz..

10-15 Fideszes hívő, és 10-15 MSZP hívő fröcsög minden blogban.

A társadalom meg el se olvassa a blogot se, nemhogy a fröcsögést.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.10.21. 11:06:00

@Nzoltan:

Ősrégi troll trükk.
Lefideszesezni, vagy éppen leballibezni a másikat.

Gyakorlatilag másról sze szól a hozzászólások fele, mint a megkérdőjelezhetetlenségről, és aki megteszi az náci, bolsi, fideszes, mszp-s, ...

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 11:09:35

@bigmax:
SOHa nem írtam olyat, hogy az USA hülyesége, mint tény, megoldaná a problémákat itthon. Nem oldja meg. De a szervilizmus, ami jellemző magyar sajátosság csak tetézi a gondokat. Mert mi csak azon tudunk örömködni, ha valamelyik nagykutya megmondja nekünk kintről a tutit. Amúgy, igen, ahogy írod ezt itt és nekünk kéne megoldani.

high up! 2014.10.21. 11:11:30

A következő kormányváltásnak csak akkor lesz értelme, ha a nyerets párt kormányprogramba veszi a fidióta gengszterek elmútt Nyócévének ma kmplett elszámltatatását:

- az összes parlamenti képvislő vagyonosodási vizsgálatát grammra pontosan, családtagjaira kiterjedően

- az összes önkormányzati vezető (Rogán, Puskás, Kósa) vagyonosodási vizsgálatát grammra pontosan, családtagjaira kiterjedően

- a közbeszerzési bizottságok tagjainak a vagyonosodási vizsgálatát grammra pontosan, családtagjaira kiterjedően

- a vagyonbevallásokban a kölcsönt adó személyekeknek (fater, mutter, haverok) a vagyonosodási vizsgálatát grammra pontosan, családtagjaira kiterjedően

- a 3/3 -as ügynökök és ténykedésük listájának a teljes nyilvánmosságra hozatalát.

Enélkül csak újabb 28 évi szopást vásárol be magának az Átlaghülyemagyar, de nem rendszerváltást.

FOLYTASSUK?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.10.21. 11:12:31

@bigmax:

Tudnál mondani egy példát, ahol Amerika demokráciát akart csinálni és sikerült neki ?

Teszem azt Irak.
Felfegyverezték Szaddam ellenségeit (a Szadddamtól is sokkal szélsőségesebb terrorsitákat), lenyomták Szadddamot mondva csinált indokkal (bilógiai fegyver), majd kineveztek egy báb kormányt.
Ez a mutatvány annyira sikeres lett, hogy ma már mindenkit gyilkolnak keresztényektől kezdve a sítákon kurdokon keresztül, gyerekeket rabolnak, és erőszakolnak meg naponta.

saci02 2014.10.21. 11:13:06

@Muad\\\'Dib: Aktual politika?!?!? Na ne viccelj mar! Mintha az iden legalabb 3 jobb datum lett volna a mostaninal, ha mar aktual politika ....

Netuddki. 2014.10.21. 11:14:06

@lGAZI_kovi1970: Na mi van, még mindig a régi nicknevemen nyomulsz te takonygerincű nicktolvaj?

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 11:14:53

@high up!:
Ez azért lesz esélytelen, mert a mostani ellenzék nagy részének szintén van takargatnivalója. Akkor fog ez működni, ha egy új formáció képes úgy tömegbázist kiépíteni, hogy semelyik oldalról sem hagyja magára akaszkodni a régi politikusokat.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 11:16:35

@high up!:
Sőt, kiegészíteném azzal, hogy olyan pénzből illene gazdálkodni, ami mentes az elmúlt 25 év főbb gazdasági szereplők támogatásától. Gondolom ezen kitételek után sejted miért vagyok erősen szkeptikus...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.21. 11:18:16

@Nzoltan: Ki az a nektek, kedves narancsklisés barátom? Nekem ne csápoljon senki, nincs rá igényem, nem a rajongás éltet.

Ez meg a másik, amiről le kéne szokni. A ballib elmúlt, vége. Már pláne csak röhögni lehet azon a tézisen, hogy az a 8 millió, aki nem a narancsos 2 millióba tartozik (így nem tapsikol), az mind ballib. Persze ez ellentétben állna a többséges 2/3-os logikával, de ez egy igazi narancsszoponcot nem zavar össze, ugye kedves Nzoltan?

Netuddki. 2014.10.21. 11:18:33

@Trompf: Oké bazmeg! Lehet még igazad is van. DE! Ennek mi köze van ahhoz, hogy az orbán rezsim velejéig korrupt? Mi köze van ahhoz, hogy azért fizetnek itt egy csomóan annyi adót mert még többen meg adót csalnak?
De, hogy meglegyen a párhuzam is. Az irakiak is kaptak egy lehetőséget, mint a magyarok 1990-ben. Ugyanúgy nem tudtak vele élni, mert ugyanúgy egymást marják mint mi...

Netuddki. 2014.10.21. 11:19:12

@lGAZI_kovi1970: Balfasz nicktolvaj, dögölj meg!

gillka 2014.10.21. 11:31:44

Az uram-bátyám rendszert már Móricz is megírta, miért változott volna itt bármi azóta? A "régi rendszer" sok esetben még rá is erősített. Nem feltétlenül a láncügyletek áfa-csalása a gond, ez ellen az EU is küzd és nehéz felderíteni, leleplezni (laikusok peersze azt hiszik nem, pedig igen), ugyanúgy áfa-csalás az is, ha nem kérsz számlát, mert úgy olcsóbb, vagy nem kapsz blokkot. Ezek ellen történnek azért lépések. Az, hogy az USA miért most tiltólistázik? Mert most van érdekében. Ennyi.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.21. 11:33:15

Antimagyar blogok mit keresnek nemhogy a címlapon, hanem az éterben?

Peterpapo 2014.10.21. 11:36:57

@Muad\\\'Dib:

Ja így, hogy kiragadsz egy mondatot a mondanivalóból értem a problémád, de talán próbáld meg időrendben és összefüggéseiben nézni a dolgokat. Természetesen bármiről írhat, amiről csak szeretne, de a blog témáját tekintve nincs összefüggés a kettő között. Tehát ha neki bassza a csőrét, ami Izraelben, vagy Indiában, vagy Észak-Koreában zajlik, írja meg, de ebben a blogban arról írtak, hogy a balfasz magyarok sok éve hagyják, hogy hülyének nézzék őket, miért kell ezzel kapcsolatban emlegetni a zsidókat és cigányokat. Vagy miért nem írt más nációt? Vajon miért ez a kettő jutott rögtön az eszébe? Gondolom ezek a kérdések benned fel sem merültek.

bigmax 2014.10.21. 11:38:12

@Trompf:
Sehol se tudott demokráciát csinálni az USA de nekünk ehhez semmi közünk.
Sorold inkább a magyar sikereket amivel világgazdasági tényező lett Mo és emiatt a magyar kritikát a nagyhatalmak figyelembe veszik vagy csak egy pillanatra elgondolkodnak rajta.....

ParaZita2 2014.10.21. 11:39:09

Nem világos itt mindenkinek, hogy a bajok legfőbb forrása az állam túltengése? (mindenre rátelepszik, mindenbe beavatkozik, csak egyre nő és nő).
PRAZITÁK, HAZAÁRULÓK!
Kizártnak vélem, hogy ezt nem látják az emberek.
(nyilván a haszonélvezők nem is fogják látni, no de az csak a választásra jogosultak kb 18%-a - amivel az alacsony részvétel mellett még 2/3-os többség is mindig meglehet) Az összlakosság, a szavazásra nem jogosultakkal együtt akár 8 millió ember pedig csak kullog a világban tompán és egyre reménytelenebbül.

Mondja már meg valaki, hol van itt az a légkör, ami elősegíti a fiatal emberek önmegvalósítását, egyáltalán az önmegtalálását, az emberi alkotás nyujtotta sikerélmény érzését?
Ébresztő!
Hazaárulók irányítanak!

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 11:45:18

@Peterpapo:
Azért ne legyünk naivak. Mindketten tudjuk, azért hozta ezeket a példákat, mert az a kettő az, amiből garantáltan botrány lenne, és tömegesen tiltakozna mindenki. Ha úgy tetszik arra hívta fel a figyelmet, hogy szerinte ebben a kérdésben kettős mérce uralkodik.

oszt jónapot 2014.10.21. 11:50:36

@Trompf: " Szóval kit javasolnál, aki alatt nem lesz ÁFA csalás, az a szerény kérdésem ? "
Ha mondjuk hirtelen jobbról-balról is lesittelnének néhánytíz-néhányszáz embert, akkor azt hiszem lenne gyorsan alternatíva.
A következő garnitúra nem lenne ilyen pofátlan geci, bármelyik oldalról jönne. Ennyi a titok nyitja.

bigmax 2014.10.21. 11:51:42

@Trompf: korrigálom az első mondatom.Az USa tudott demokráciát csinálni: lásd NSZK.AZ USA adta a németeknek az akkori újrakezdési alkotmányukat is.Na persze egy európai országban könnyű dolguk volt.

prolee 2014.10.21. 11:53:51

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Rátapintottál a lényegre, teljesen gyetértek, magam is ugyanezt gondolom az adórendszerről a NAV-ról és a mindenkori magyar kormányról.

(Tudsz te normálisan is kommentelni, nem értem, miért ragadtatod el magad mindig a személyeskedéssel.... jellemzően jobb oldalra?)

van_itt_valaki? 2014.10.21. 12:02:47

Kádár népének van új ellenségképe, a "kommunista" USA... :D Szánalom Magyarország, szánalom...

panelburzsuj 2014.10.21. 12:04:09

@bigmax:
"Na persze egy európai országban könnyű dolguk volt. "

Hát akor mondjál ázsia példát: Japán.

Ráadásul ott teljesen egyedül, más megszálló hatalmal nélkül fabrikáltak demokratákat a busidó-harcosokból.

bigmax 2014.10.21. 12:07:06

@panelburzsuj: jogos!Japán is jó példa.Köszi.....

Nzoltan 2014.10.21. 12:11:38

@ParaZita2: Ugyanmár. Szerintem meg a mai választók többsége a wc-re sem tud kimenni az állam nélkül. Így szocializálódtak az elmúlt 60-70 évben.

nick066 2014.10.21. 12:18:57

Mert mi lenne, ha a többi étolajas is befizetné az ÁFÁ-t ? Akkor nem 17db stadion épülne, hanem 23, meg a TEK nem 48db Q7-est venne, hanem 63db-ot. Örülnétek neki ? ugye, hogy kurvára mindegy. Örüljetek inkább az olcsóbb étolajnak!

Peterpapo 2014.10.21. 12:24:58

@Muad\\\'Dib:

Azért ne legyünk naivak. Ha valami probléma van, vagy volt mindig ez a kettő jön szóba. Talán ezért lenne botrány belőle.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 12:25:58

@Peterpapo:
Ez innentől kezdve ördögi kör...

Conchobar 2014.10.21. 12:45:08

@Peterpapo: @nicktolvajmentesítő_kovi1970: " Az irakiak is kaptak egy lehetőséget, mint a magyarok 1990-ben." - Hát ja. És az aztékok is kaptak egy lehetőséget Spanyolországtól annakidején, meg az inkák is. Később aztán az angolok is, hollandok is, meg a franciák is adtak lehetőséget szinte a Föld minden pontján

Conchobar 2014.10.21. 12:48:32

@panelburzsuj: "Ráadásul ott teljesen egyedül, más megszálló hatalmal nélkül fabrikáltak demokratákat a busidó-harcosokból" - Nálunk nyilasoknál is pont ugyanígy csináltak demokráciát az oroszok '45 után. Ja, bocs csak vonalasan. 1990 óta az már nem minősül demokráciának

Peterpapo 2014.10.21. 12:48:36

@Muad\\\'Dib:

Ez így van. És talán úgy lehetne kiszabadulni ebbel az ördögi körből, ha nem vallási hovatartozás, vagy politikai, szexuális beállítottság, vagy etnikumhoz tartozás alapján ítélnénk meg embereket. Sőt! Az sem lenne baj, ha nem vernénk össze valakit csak azért, mert másik csapatnak szurkol mint mi. De például lehetne azzal kezdeni, hogy ilyen esetekben nem ezt a két népet említjük. Még akkor sem, ha úgy érezzük, hogy kettős mérce van velük szemben, mert valljuk be, van oka a kettős mérce alkalmazásának.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 12:52:37

@Peterpapo:
Nagyrészt egyetértek. Kivéve talán ezt: "...mert valljuk be, van oka a kettős mérce alkalmazásának."
A kettős mérce alkalmazására soha nincs "ok". Semmilyen múltbéli vagy jelenkori sérelem nem ok rá. Ugyanis a kettős mérce csak és kizárólag erősíteni tudja az előítéleteket.

Peterpapo 2014.10.21. 12:55:59

@Conchobar:

"Nálunk nyilasoknál is pont ugyanígy csináltak demokráciát az oroszok '45 után. Ja, bocs csak vonalasan. 1990 óta az már nem minősül demokráciának"

Sosem hívták demokráciának és nem is minősült annak hiszen az oroszoknál sem demokrácia volt abban az időben. Vagy Te máshogy tanultad?

Peterpapo 2014.10.21. 12:59:32

@Muad\\\'Dib:

Akkor ebben nem értünk egyet, hiszen szerintem megengedhetetlen, bármely népről is legyen szó, hogy megismétlődjön az, ami a zsidókkal történt a második világháborúban és számomra itt most nem a zsidókon van a hangsúly, hanem azon, hogy nem ismétlődhet meg, hogy embereket azért irtsanak ki, mert más vallásúak, vagy más néphez tartoznak.

oszt jónapot 2014.10.21. 13:03:24

@Peterpapo: Mert milyen háborúban nem ezért irtanak ki embereket?

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 13:08:13

@Peterpapo:
Nyilván, azt épelméjű ember nem vitatja, hogy abszolút nem fas*a népeket/vallásokat vagy épp társadalmi osztályokat kiirtani. De miért evidencia az, hogy a kritika/ellenszenv ehhez vezet? Vagy miért evidencia, hogy csak bizonyos csoportok elleni kritika/ellenszenv vezet oda. Ahogy mástól olvastam nagyon találóan ez olyan, mintha a gulyás elleni liga felhívást intézne a répa, marhahús, krumpli ellen is, mondván, hogy köztudomású, gulyás készülhet belőle...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.21. 13:08:26

@Nzoltan: Hogy jobb-e nekem? Nekem mindegy, szarok én a te véleményedre. Ráadásul magadból csinálsz hülyét a kommentjeiddel.

Conchobar 2014.10.21. 13:08:57

@Peterpapo: "Sosem hívták demokráciának és nem is minősült annak hiszen az oroszoknál sem demokrácia volt abban az időben. Vagy Te máshogy tanultad?" - Tudod, nemcsak demokráciának hívták, hanem még hozzá is raktak egy jelzőt ('népi'), amivel azt akarták érzékeltetni, hogy az még demokráciább, mint ami nyugaton van. A mostani berendezkedés fő haszonélvezői meg a mostani berendezkedést mondják legdemokráciább demokráciának. És tudod, én nem tanultam, hanem át- és megéltem

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.21. 13:10:26

@Istóczy úr: Antimagyar? Mitől antimagyar? A gyógyulás első lépése a probléma felismerése. Így nem antimagyar, hanem hazafias, kedves Stefi.

Peterpapo 2014.10.21. 13:14:31

@Conchobar:

Tudtam, hogy ezt fogod válaszolni. Tudod nem véletlenül tették hozz azt, hogy népi az a demokrácia, mert a kettő nagyon nem ugyanaz. Egyébként 1966-ban születtem, tehát a nyilas korszakot ugyan nem éltem meg, de nem vagyok annyira fiatal, mint gondoltad.

Conchobar 2014.10.21. 13:22:13

@Peterpapo: "Tudtam, hogy ezt fogod válaszolni." - Ja

Conchobar 2014.10.21. 13:22:54

@Peterpapo: "Egyébként 1966-ban születtem, tehát a nyilas korszakot ugyan nem éltem meg, de nem vagyok annyira fiatal, mint gondoltad." - Mert én mit gondoltam, gondolatolvasó?

Conchobar 2014.10.21. 13:24:55

@Peterpapo: "Tudod nem véletlenül tették hozz azt, hogy népi az a demokrácia, mert a kettő nagyon nem ugyanaz." - Hát magam is mondtam az imént, hogy nem véletlenül, hanem tudatosan nevezték népi demokráciának, fővilágosító úr!

Peterpapo 2014.10.21. 13:41:15

@Muad\\\'Dib:

"De miért evidencia az, hogy a kritika/ellenszenv ehhez vezet? Vagy miért evidencia, hogy csak bizonyos csoportok elleni kritika/ellenszenv vezet oda."

Ha ezekre magadtól nem tudod a választ, akkor abban nem tudok segíteni. Nem azért, mert lusta vagyok hozzá, hanem azért mert ha magadtól nem tudod a választ, akkor kár a szóért.

A hasonlatot meg nem értem, hogy mire találó? Mert amiről beszélünk, ahhoz nem igazán kapcsolódik.

Peterpapo 2014.10.21. 13:43:38

@Conchobar:

"És tudod, én nem tanultam, hanem át- és megéltem"

Ebből a mondatodból azt vettem ki, hogy jóval fiatalabbnak tartasz, mint amennyi valójában vagyok.

Peterpapo 2014.10.21. 13:44:31

@Conchobar:

Ha te is tudod, hogy a kettő nagyon mást jelent, akkor miért hoztad fel példaként? Okostojás.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 13:46:18

@Peterpapo:
Nem, nem tudom. A világ számos népét éri/érte kritika mégsem irtották ki őket. Másokat meg igen, függetlenül attól, sokat kritizálták őket, vagy nem. Az egyik nem alapja a másiknak, bármennyire is szeretnéd ezt a látszatot kelteni.

Peterpapo 2014.10.21. 13:51:21

@Muad\\\'Dib:

Én semmilyen látszatot nem szeretnék kelteni, viszont erről beszéltem. Szerinted mióta látszat az, hogy a II. VH-ban irtották a zsidókat, csak azért, mert zsidók?

Conchobar 2014.10.21. 13:57:34

@Peterpapo: "'És tudod, én nem tanultam, hanem át- és megéltem'. Ebből a mondatodból azt vettem ki, hogy jóval fiatalabbnak tartasz, mint amennyi valójában vagyok." - Azt vetted ki, mert ostoba vagy. Még arra se emlékszel, hogy mit beszélsz, mit írsz le a kommentedben ("Vagy Te máshogy tanultad?")

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 13:58:57

@Peterpapo:
WTF! Most te kevered a szezont a fas*ommal! Először is hol írtam én olyat, hogy nem történt meg a holokauszt? Hallucinálsz? Másrészt, szerinted azért irtották ki őket, mert kritika merült fel bárkiben is velük szemben? Akkor a franciákat miért nem irtották ki? Minket miért nem irtottak ki? Ahhoz sok nagyon negatív és rossz dolognak kellett együtt lennie, hogy az megtörténjen. Mellesleg más nyugati országokban is volt kritika velük szemben ott mégsem irtották ki őket.
Tehát továbbra is. A negatív vélemények NINCS közvetlen köze ahhoz, hogy téged/engem kiirtanak, vagy nem. A negatív vélemény is fontos építőköve a népek fejlődésének.

Conchobar 2014.10.21. 13:59:04

@Peterpapo: "Ha te is tudod, hogy a kettő nagyon mást jelent, akkor miért hoztad fel példaként?" - Mi a bánatról beszélsz? Mi kettő? Nem tudsz értelmesen, közérthetően fogalmazni?

ff48bp 2014.10.21. 14:03:49

Legyen bennünk tartás? Vajon hány politikus fogja most felajánlani a lemondását, hogy tudott az egészről, csak épp félrenézett, mert ismerőse, vagy annak ismerőse érintett? És itt természetesen gondolok mindenkire, a legfelsőbb vezetőktől kezdve. Egyáltalán hányan ismerik be, hogy igenis, tudtak róla? Mert ha már egyszer nyilvánosságra került, az igazi macsó azt mondja: megyek, mert mennem kell. Ugye milyen szép álom?

Peterpapo 2014.10.21. 14:05:51

@Conchobar:

Akkor talán úgy kellett volna írnod, hogy Én nem tanultam, hanem át és megéltem és nem kellett volna hozzá tenned, hogy És tudod, mert az olyan kioktató stílus, amit az ember a fiatalokkal szemben alkalmaz előszeretettel. Te nagytudású.

Peterpapo 2014.10.21. 14:08:57

@Muad\\\'Dib:

Én sehol sem írtam, hogy szerinted nem történt volna meg a holokauszt. Csak számomra érthetetlen, hogy szerinted az nem elég indok arra, hogy a zsidókkal szemben kettős mérce van. Fel tudnád sorolni, hogy mi az a nagyon sok negatív dolog, ami miatt a zsidókat irtották és nem a franciákat, vagy minket?

Peterpapo 2014.10.21. 14:15:33

@Conchobar:

Én értelmesen fogalmazok, de ha fogalmad sincs arról mit írsz egy korábbi hozzászólásodban abban nem tudok segíteni, te kis lángelme.

A japán példára ezt írtad:

"Nálunk nyilasoknál is pont ugyanígy csináltak demokráciát az oroszok '45 után. Ja, bocs csak vonalasan. 1990 óta az már nem minősül demokráciának"

Tehát ha tudod, hogy a kettő nagyon más, akkor miért hoztad fel példának Japánra? Mert ott most nincs demokrácia?

oszt jónapot 2014.10.21. 14:17:15

@Peterpapo: Nem azért irtották ki őket, mer zsidók voltak, hanem mert a németek le voltak csórósodva és "házon belül" volt kitől elszedni a pénzt, meg volt kire mutogatni, hogy miattuk van.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 14:19:20

@Peterpapo:
Ezt talán a náciktól kéne megkérdezned. De nyilvánvalóan az 1.vh utáni Németország remek táptalajt adott a különösen erős gyűlöletnek sok irányba. Ezt mutatja a kiemelkedően magas kommunista/náci támogatók száma is.
Valóban, szerintem nem elég indok rá. Ahogy nem elég indok a kurdokkal, tuszikkal, vagy épp örményekkel szemben sem (még lehetne órákig sorolni a dolgot), akiket pedig szisztematikusan irtottak. De a gyarmatosítás megpróbáltatásai és szenvedései sem szolgáltatnak indokot arra, hogy pl. egy indiaival szemben kettős mércét alkalmazzak.
Roppant mód sajnálom azokat, akikkel ilyen tragédia történt, de nem alkalmazok kettős mércét. Ugyanis ahol pozitívan különböztetsz meg valakit, ott óhatatlanul lesz egy másik fél, aki úgy érzi negatívan különbözteted meg.

Peterpapo 2014.10.21. 14:29:06

@oszt jónapot:

Neked nem tudok mást mondani megint, minthogy, hát ez az.

@Muad\\\'Dib:

"Ugyanis ahol pozitívan különböztetsz meg valakit, ott óhatatlanul lesz egy másik fél, aki úgy érzi negatívan különbözteted meg."

Teljes mértékben egyetértek veled, csak hogy valamivel kénytelen ellensúlyozni a társadalom, azoknak a hangját, akik a Margithídról kiabálnak le az Élet menete vonulóira, vagy akik a Budapest Pride-on mocskos buziznak.Ha azok nem lennének, nem lenne Budapest Pride sem.

Muad\\\'Dib 2014.10.21. 14:34:13

@Peterpapo:
Egy demokráciában ez bele kell(ene), hogy férjen. Amíg nem valakinek a kiirtására (és hasonlók) hívnak fel, addig a mocskos magyar/fideszes/jobbikos/mszps/stb. hülye mellé ezt is el kell viselni. Mert különben az jön, amit írtam. A magyar/fideszes/jobbikos/mszps/stb. majd azt fogja gondolni, hogy van ez, hogy engem lehet mocskos hülyézni, de másokat nem? Én ezt így gondolom.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.10.21. 14:49:18

@Peterpapo: "akik a Budapest Pride-on mocskos buziznak.Ha azok nem lennének, nem lenne Budapest Pride sem."
Nem a l*faszt, nem lenne! 1990-es évek elején is volt, csak nem kapott ekkora publicitást.

Conchobar 2014.10.21. 15:04:28

@Peterpapo: "Akkor talán úgy kellett volna írnod, hogy Én nem tanultam, hanem át és megéltem és nem kellett volna hozzá tenned, hogy És tudod, mert az olyan kioktató stílus, amit az ember a fiatalokkal szemben alkalmaz előszeretettel. Te nagytudású. " - Van pofád kioktatást nekem tulajdonítani

Peterpapo 2014.10.21. 15:04:59

@Muad\\\'Dib:

Ez így van, csak az a gond, hogy a holokauszt sem rögtön az irtással kezdődött. És mint korábban említettem, szerintem az a demokráciába sem fér bele, hogy csak azért versz meg egy embert, mert másnak szurkol, mint te.

Peterpapo 2014.10.21. 15:06:39

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!:

Aham. Szóval a 90-es évek elején még nem voltak mocskos buzizók, és akkor még nem volt hátrányos megkülönböztetésben része a melegeknek. Az azóta alakult ki?

high up! 2014.10.21. 15:08:50

A fidesz nagyobb maffia államot épített ki röpke 4 "unortodox" év alatt",:

- szervezett maffia kormányzás
- szervezett maffia közpénztolvajai (Smics K, Nyerg S.)
- szervezett maffia adóhivatala
- maffia Század Véglényei
- maffia kormánytagok és megmondó emberek bizonyíthatat erdetü mesés vagyonai (Luxus lakások, Luxus birtokok, Luxus tetökertek, Luxus autómosó a Luxus kastélyban) - és mindenzen Luxus maffiózó devizahitelesek közpénzen megmentve!!!!

Mit keres ez a szégyenletes maffia ország Európában? Meddig fog még ennek a pöcegödörnek lelkesen tovább tapsikolni az Átlaghülyemagyar?

FOLYTASSUK!

Peterpapo 2014.10.21. 15:09:48

@Conchobar:

Igen van. Ugyanis Te kezdted:

"Tudod nem véletlenül tették hozz azt, hogy népi az a demokrácia, mert a kettő nagyon nem ugyanaz." - Hát magam is mondtam az imént, hogy nem véletlenül, hanem tudatosan nevezték népi demokráciának, fővilágosító úr!"

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.10.21. 15:18:18

@Peterpapo: Nem. De nem is akarta senki szétverni a felvonulást. Tök nyugodtan vonulgattak, én épp véletlenül voltam arra (pesti rakpart) és a saját szememmel láttam. Ez olyan 92'-ben lehetett. Meg is lepődtem, hogy mi ez, hiszen a média nem foglalkozott vele.

Conchobar 2014.10.21. 15:21:47

@Peterpapo: "Tehát ha tudod, hogy a kettő nagyon más, akkor miért hoztad fel példának Japánra? Mert ott most nincs demokrácia?" - Hát épp azt mondtam a példámmal, hogy olyan nagyon nem különbözik az a két fajta demokrácia a 'népi demokrácia' meg a 'liberális demokrácia'. Ami meg Japánt illeti, a sogunátus nem 1945-ben ért véget ("megszálló hatalmal nélkül fabrikáltak demokratákat a busidó-harcosokból")

Peterpapo 2014.10.21. 15:22:08

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!:

Hát lehet, hogy épp akkor nem voltak ott a mocskos buzizók, de már akkor is léteztek és már akkor is hátrányos megkülönböztetésben volt része a melegeknek. Ezért vonultak már akkor is.

Conchobar 2014.10.21. 15:23:50

@Peterpapo: "Igen van. Ugyanis Te kezdted" - Mi ez a baromság már megint? Te képtelen vagy értelmesen, közérthetően fogalmazni?

Peterpapo 2014.10.21. 15:29:42

@Conchobar:

Akkor most nem értelek, vagy szerinted van olyan, hogy demokrácia és külön liberális demokrácia?

Nzoltan 2014.10.21. 15:30:03

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: El kezdesz személyeskedni, aztán még neked áll feljebb.
Ugyanmár.
:-)

Conchobar 2014.10.21. 15:30:13

@Peterpapo: "Hát lehet, hogy épp akkor nem voltak ott a mocskos buzizók, de már akkor is léteztek és már akkor is hátrányos megkülönböztetésben volt része a melegeknek" - Valami azt súgja, hogy te 1990 előtt a szocializmus vívmányairól szónokoltál, aztán a széljárás megváltozásával melegjogi/emberjogi aktivistává vedlettél. Valami azt súgja, hogy te mindig a mainsteam nótáját fújod

Peterpapo 2014.10.21. 15:31:55

@Conchobar:

Arra hogy Te kezdted a kioktatást, bekopiztam az ominózus hozzászólásodat. Mi ebben az érthetetlen?

Peterpapo 2014.10.21. 15:35:53

@Conchobar:

Rosszul súgja az a valami neked. 1990-ben 24 évesen nem igazán szónokoltam én semmit sem a szocializmus vívmányairól. Ellenben a Fideszre szavaztam és büszke voltam Orbán Viktorra, amikor felállt a Parlamentben és azt merte mondani, hogy a kormány hazudik. Aztán egy pár év múlva már észrevettem, hogy Orbán Viktor, rövid idő alatt alaposan megváltozott. Ez odáig fajult, hogy ma már nincs ember a Földön, akit jobban rühellnék, mint Orbán Viktor.

Conchobar 2014.10.21. 15:37:04

@Peterpapo: "Akkor most nem értelek, vagy szerinted van olyan, hogy demokrácia és külön liberális demokrácia?" - Igen. A liberális demokráciában nem a nép uralma valósul meg, hanem csak az elité (nálunk az utóbbi években meg éppen nem az egész elité, hanem csak az elit egyik szárnyáé)

Peterpapo 2014.10.21. 15:40:02

@Conchobar:

Aham. Tehát most is liberális demokrácia van?

Peterpapo 2014.10.21. 15:40:34

@Conchobar:

Mármint Magyarországon gondoltam persze.

Conchobar 2014.10.21. 15:42:29

@Peterpapo: " Ellenben a Fideszre szavaztam és büszke voltam Orbán Viktorra, amikor felállt a Parlamentben és azt merte mondani, hogy a kormány hazudik." - Én viszont soha nem szavaztam a Fideszre, és még csak meg se fordult a fejemben. Orbán Viktort meg (már a Nagy Imre temetésen is) nagyon rég óta szerepet játszó, képmutató törtetőnek tartom

martineden 2014.10.21. 15:42:44

@Muad\\\'Dib:,, Az a téma, hogy a nav, meg a kormány korrupciógyanús? Jó reggelt Magyarország! EZ valakinek újdonság ebben a hulladék fostenger országban?!"....Szoval ha nem ujdonsag akkor jol van ez igy?Ne is beszeljunk rola? Mert azelott loptak,most is szabad?Tegyuk hozza ,hogy most sokkal pofatlanabbul es elkepesztoen nagyobb mertekben,de mindegy. Szoval beszeljunk inkabb az idojarasrol? Jo lenne mi? Fostok ,hogy az agyhalott szavazoitoknal is leesik vegre,hogy egy tolvaj,korrupt,hazaarulo bandat juttatot hatalomhoz?

Conchobar 2014.10.21. 15:47:02

@Peterpapo: "Tehát most is liberális demokrácia van?" - Én világosan fogalmaztam: 'A liberális demokráciában nem a nép uralma valósul meg, hanem csak az elité (nálunk az utóbbi években meg éppen nem az egész elité, hanem csak az elit egyik szárnyáé)'. Ha akarod odasorolod a liberális demokráciák közé ezt a mostani Fidesz-rendszert, ha akarod nem

Peterpapo 2014.10.21. 16:10:58

@Conchobar:

Tehát szerinted a liberális demokráciában és a népi demokráciában az a hasonlóság, hogy csak a nevükben demokráciák, a valóságban nem azok. Így már értem.

Szelid sunmalac 2014.10.21. 16:23:57

No. Jon a kovetkezo. Sikerult az orszaggyules alelnokenek haverkodni az iraniakkal es meghivni azt a csokat, aki epp most okolta az USA-t a terrorizmusert. Fasza.

Conchobar 2014.10.21. 16:42:00

@Peterpapo: "a liberális demokráciában és a népi demokráciában az a hasonlóság, hogy csak a nevükben demokráciák, a valóságban nem azok" - A népi demokráciában is az elit uralkodik. A különbség annyi, hogy a népi demokrácia rusztikusabb, keményebb és nyersebb eszközöket vonultat fel önnön védelme céljából, míg liberális demokrácia sokkal kifinomultabb eszközöket. Továbbá a népi demokrácia elitja tagjainak a helyzete jóval esetlegesebb, hiszen ott nincs magántulajdon

nergo 2014.10.21. 16:48:54

nem tudom, volt-e már, de a legtöbben elsikkadnak itt goodfriend elejtett mondata felett, miszerint évekkel ezelött áfacsökkentö javaslattal álltak elö. ez a legtöbb multi vesszöparipája, mert profitnövelö hatása van a dolognak. azt kommunikálni viszont elég erös csúsztatás, hogy a 150 ft-os árkülönbséget az amúgy piacvezetö floriol-vénusz duó a becsülettel bevallott áfa miatt nyögi, miközben csillagászati marketingköltséggel mantrázzák, hogy az olajuk 100% finomított, ami magyarra lefordítva annyit jelent, hogy 100% hulladék. (na nem, mintha a spar saját márkás szutyka nem az lenne, de a marketingbüdzséje a nulla felé hajlik, kimerül egy szar fotóban, amit az akciós "katalógusban" használnak.) lehet, hogy én vagyok paranoid, de nekem bizony megfordult a fejemben, hogy a nagy rejtély mögöttes tartalma egy élelmiszer-áfa csökkentés kikényszerítése.. eddig egy dolog biztos, hogy biztosat senki sem tud az ügyröl.

zobod 2014.10.21. 18:48:52

@nergo: látod, ahogy képbe kerül az olaj, máris el akarják vinni az adott országba a demokráciát...

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.10.21. 18:54:08

@bunk0: "most elképzelem hogy mi történne ha indítanék egy blogot azzal a címmel hogy "balfaszzsidók" vagy "balfaszcigányok" ..."

Én meg azt nem tudom elképzelni, hogy értelmes embereknek ezek a kérdések jutnak az eszükbe.

Elmondom, hogy mi a tény: A rendszerváltás óta az orbánrezsim a legkorruptabb banda. Gyakorlatilag maffiás módszerekkel uralják a gazdaságot. Abszolút korruptan leosztott közbeszerzések, piaci szereplők terrorizálása állami eszközökkel, vállalkozások kisemmizése.

Itt nem arról van szó, hogy sötét szobákban megtárgyalják, hogy mit kell ellopni...

Itt arról van szó, hogy védelmi pénzeket szednek, és ha nem tejelsz, kicsinálnak. Hogy kinézik az ember bizniszét és elveszik, ha kell.

Lásd, a TV2 és az RTL esete. A TV2-t beijesztették, és az eladta a simicskabrigádnak a csatornát, majd a reklámszakmának megüzenték, hogy oda egy kicsit több hirdetést. A reklámszakma ennek ellenállt, és bosszúból betámadták az RTL klubbot.

És az országnak az a fele, aki ezekre a patkányokra szavaz, egy balfasz.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.10.21. 19:03:35

@Conchobar: Egy okoskodó balfasz, akinek fogalma sincs mi a különbség a liberális demokrácia és a liberalizmus, illetve egy liberális párt között. Sőt ezt mind keveri a neoliberális gazdaságpolitikával. Talán még a libero pelenka is agyfaszt okoz neki és a kiflit sem eszi meg, mert annak a vége a liberalizmus eleje.

zobod 2014.10.21. 19:07:32

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Legalábbis szerinted a legkorruptabb. Viszont biztos nincsen tényszerűen tudomásod az mszpszdsz összesen 12 éve, meg a fidesz eddigi 9 éve alatti minden korrupciós ügyről, táborokra lebontva, hogy aztán össze tudjad vetni, és ilyen kijelentést tegyél.

nergo 2014.10.21. 19:25:04

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: ebben, csak próbálok odafigyelni, amikor valaki beszél.

Krisz11 2014.10.21. 19:35:40

Fontos probléma az ÁFA csalás, meg hogy a NAV is benne van. Foglalkozni kellene vele.
Jó, hogy Amerika nyomatja, még ha önérdekből is.

űrszelvény (törölt) 2014.10.21. 19:43:09

Persze mert az igazi demokrata, a gondolkozó ember az ausztriai bankszámlák, a kaszinóberuházás, a BKV esetében, és az összes többi ilyen ügyben jogerős bírósági ítélet előtt nem tör pálcát senki felett (mert valamire való demokrata ilyet nem tesz). Utána meg azért nem, mert biztos részlehajló volt a bíróság, de ez most mellékes. De ilyenkor nem, hogy jogerős ítélet, még konkrétumok nélkül is képes önkívületben orbánozni egy sort...

Aztán meg együgyűen néz ki a fejéből, hogy miért nem vevők erre az emberek :)

De azt is meg kell hagyni, hogy a primitív ember mindig is képes volt szentségként tekinteni mindarra, ami külföldről jön.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.21. 19:44:20

@zobod: A fidesz módszere "kifinomultabb". A korábbi kormányokat adó pártok húsosfazék körüli politikusai közül sokan loptak. Van, aki meg is bukott. A fidesz viszont a törvényt igazítja a lopáshoz. Nagy különbség, és ezzel nem a korábbi tolvajbandát védem (mielőtt libsiznél, mert nem nyalom a fideszt).

atpal14 (törölt) 2014.10.21. 19:55:35

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: A nem-fideszes és a hatalomból nemrég kihullottak között alapvető különbség, hogy az előbbinek logikus érvei és levezetései vannak, amikkel vitába lehet szállni, sőt ad abszurdum egyet is lehet érteni vele.

zobod 2014.10.21. 19:57:35

@Krisz11: még fontosabb, hogy miért nyomatják. Nekünk magyaroknak az ő táborukban a helyünk. Ha ennyire ki vannak a kormányra akadva, hogy ilyen szinten és ennyire direktben támadják, akkor azt el kell simítani, teljesen mindegy kinek van igaza. Engem alapvetően ennyi érdekel ebből az egész ügyből.

bgp 2014.10.21. 20:20:51

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!: nem hiszem hogy bírni fogom, ha ezt rámterheli a szolgáltató. És miért ne tenné. Nekem nem csak annyi a napi internet forgalmam, hogy az indexre irogatok. 2G minimum elröppen naponta, és az csak teljesen normál munka.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.10.21. 20:21:51

@bgp: Nem baj, majd találkozunk a barikádokon! :) Ebből tuti felkelés lenne...

NaNehogyMár 2014.10.21. 20:52:29

Kivételesen nem tudok kritikát gyakorolni az Indexes főcímes blogbejegyzéshez. Gratulálok.
Ez most tetszett.

zobod 2014.10.21. 21:20:39

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Igen, a megszépítő messzeség... pedig a '90-es években előbb az mdf, majd mszp-szdsz kormányok/frakciók és általuk vezetett minisztériumok hoztak törvényeket és végrehajtási rendeleteket, illetve halasztották el mondvacsinált okokkal az általuk teremtett kiskapuk bezárást, csak hogy a Nagy Biznisz, az olajszőkítés, jövedéki adó, majd áfa csalás virágozhasson. Kicsit korábbról, a spontán privatizációról meg kell-e mondani bármit, hogy ott az mszp elődje hogy szabta meg az átalakulás (értsd: hatalom és vagyonátmentés) kereteit saját érdekei szerint? Arról pedig csak most, két évtized múltán szerzünk tudomást hogy a magyar állam a katonai titkosszolgálat révén közös vállalkozást alapított a legsúlyosabb korabeli alvilági figurákkal (energol). A megbukások pedig a sok klikkes szoci belviszonyokhoz köthetők, nem a baloldalnak a szavazópolgárok iránti alázata és tiszta közélet iránti elkötelezettsége volt az oka.

A lényeg persze az, hogy a magyar elit eléggé enyveskezű. Ha ezek az usa vádak igazak - ez azért számomra még igazolásra várna -, akkor sajnos a fidesznek is lenne mit tennie ebben az ügyben. Mondom ezt olyan régi szavazójukként, akinek még megvan a vezetés felé a bizalma. Egyelőre úgy veszem, hogyha a vádak igazak - ha igazak -, akkor itt néhány állami főtisztviselő és üzletember nagyon visszaéltek a bizalommal.

Ettől függetlenül, szerintem a legfontosabb az lenne, hogy ne legyünk az USA-nak probléma, ezt nem szeretném, szerintem az ő táborukban a helyünk, ha már mindenképpen térfelet kell választani. Nem tudom, miféle geopolitikai játszmák vannak a háttérben, ami miatt most rajtunk magyarokon (is) csattan az ostor, de gyanítom nem kicsik.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.21. 22:02:28

@zobod: Olajszőkítés? Pintér mester nagy bizniszére gondolsz?

Az utolsó előtti bekezdésednek örülök (ha igaz), az utolsóval meg egyetértek (láss csodát).

Muad\\\'Dib 2014.10.22. 08:45:47

@martineden:
Anyád, te agyhalott gyökér. Na, most lett sok a hozzád hasonló díszfas*okból. Ki mondta, hogy jól van ez így? Qrvára nincs jól! Még kevésbé van jól, hogy megint megszavazták ezt a fos kormányt. Az meg különösen rosszul van, hogy debilekkel kell vitázni, akik szerint mindenki fityeszes, aki éppen pont valamiben más véleményen van, mint ők. De tudod mit? Nekem jó állásom van itthon a magánszektorban. Ha akarok (bár már nem vagyok fiatal) bármikor leléphetek innen. És igen, én annak fogok örülni, ha a fajtád, meg a fityeszes barmok megdöglenek éhen!
Na, a qrva életbe! Hogy még egy ilyen gusztustalan balkáni szarfészket, ahol az önálló gondolkodás akkora bűn, hogy egyik politikai oldal sem tudja elviselni.

NaNehogyMár 2014.10.22. 10:59:20

@Muad\\\'Dib: "Na, a qrva életbe! Hogy még egy ilyen gusztustalan balkáni szarfészket, ahol az önálló gondolkodás akkora bűn, hogy egyik politikai oldal sem tudja elviselni. "
Húú hallod...ezt frappánsan összefoglaltad, és teljesen igazad van - ebben!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.23. 20:18:08

@zobod: " Egyelőre úgy veszem, hogyha a vádak igazak - ha igazak -, akkor itt néhány állami főtisztviselő és üzletember nagyon visszaéltek a bizalommal."
Jó reggelt kívánok! Nagyítóal kellene - bármelyik pártban - keresni azokat, akik nem éltek vele vissza. Korrupt az egész banda, mindegy, hogy vörös, vagy narancs.
És az után a dillettantizmus utábn, amit előadtak a vörösök, meg most ezek, ki a rák az, aki bízik bármelyik oldalban is?

Nevetnem 2014.11.17. 14:05:45

Ahogy írták előttem is, a mai "elit" valójában az átmentett régi.
Ezért nem meglepő esetleg, ha valaki olvasgat egy kicsit az olajszőkítés témájában, és meglepve(?) látja, hogy kik teremtették az adóbeli különbséget, kikkel ellenőriztették az üzletágat, és, hogy ezek az "ellenőrök" ma kik (pozíció).
(ilyetén nem meglepő a zázsia kenter üzemelése sem - egységnyi Ft-ért)

Nem új keletű a szabályalkotás azon módja, ami által a legálisan tevékenykedő ellehetetlenül a feketepiaci vetélytársával szemben - aki persze kizárólag a belső kör tagjaként folytathat zavartalan, gyümölcsöző tevékenységet.
süti beállítások módosítása